Technické údaje
* Posádka: 1
* Délka: 17,37 m
* Rozpětí: 11,4 m
* Výška: 4,73 m
* Plocha křídel: 38,1 m2
* Hmotnost (prázdný): 10 900 kg (11 600 kg u MiG-29SMT)
* Hmotnost (naložen): 15 240 kg (16 100 kg u MiG-29SMT)
* Maximální vzletová hmotnost: 18 480 kg (21 000 kg u MiG-29SMT)
* Pohonná jednotka: 2 × dvouproudový motor Klimov RD-33K, s přídavným spalováním, každý o tahu 49,4 kN / 86,4 kN (maximálně)
[editovat] Výkony
* Maximální rychlost: 2 445 km/h (Mach 2,3) ve velké výšce
* Akční rádius: 700 km (990 km u MiG-29SMT)
* Přeletový dolet: 2 100 km (3 500 km u MiG-29SMT)
* Dostup: 17 000 m (18 000 m u MiG-29SMT)
* Stoupavost: 330 m/s
* Zátěž křídel: 442 kg/m2
* Tah/Hmotnost: 1,05 kW/kg
[editovat] Výzbroj
* 1x 30 mm kanón GŠ-30-1 se 150 náboji. Jde o nejlehčí zbraň ve své kategorii na světě, která bez munice váží jen 46 kg.
* Do 3 500 kg výzbroje – na třech závěsnících pod každým křídlem lze umístit nejrůznější varianty řízených střel vzduch–vzduch například: R-27, R-73, R-60, stejně jako několik laserem naváděných raket vzduch–zem nebo konvenčních bomb. Verze dodávané zemím bývalé Varšavské smlouvy byly přizpůsobené nést i atomové zbraně.
Dle mého osobniho názoru jeden z nejlepších stihacích letadel na světě.Jeho řízené střely jsou velmi nespolehlivé.Ale ovladatelností a oblíbeností nd něj není,sovětští a rušti stihací piloti se něm už velmi hodně dlouho.Kdyby ho rusové vybavili izraelským leteckým bojovým systemema zaměřovačem byl by to ten nejlepší stíhač 4,5 generace stíhacích letedel na světě.